Tuesday, August 19, 2014

 

We zoeken nog 'n vijfde man voor zondag !


Beste,

voor de samenstelling van onze 2de ploeg zondag zoeken we nog steeds een 5de kandidaat ;
iedereen heeft wel 'n reden om niet aan de start te komen :-(
Een bloemlezing :


"Goedemorgen, met de huidige conditie en een halve verkoudheid er bovenop niet voor mij. Zou normaal zondag ook wel doorgereden hebben in de regen, maar zat al te rillen van de koude in Kalken. 

Grtn Jochen

"Maurice,

Ik zal 3 weken niet gefietst hebben.
Bovendien kan het zijn dat m’n vrouw moet werken in het weekend en ik dus oppas ben voor de kinderen.

Wat maakt dat ik niet zal meedoen; anders direct en graag zelfs."

Groeten,
Geert"

"Op verlof..."  grt Maarten

"Dag Maurice,

Zit de zondag met BBQ op de dekenijfeesten van onze straat.
Zag dat anders wel zitten. Als staart van de groep dan!!!

Zondag in Kalken nog verder gefietst, voorbij Wetteren was het over en constant droog weer gehad. Wel veel wind.

Ciao   thomas"

"Maurits,

 Zondagnamiddag heb ik jammer genoeg sociale verplichtingen.
  
Sportieve groeten, Patrik

Probleem opgelost - mail van Koen : "Een half uurtje gas geven mag geen probleem zijn ...Mijn 

lidmaatschap voor volgend jaar mag je ook voorbereiden." Koen IJ SERVRANCKX

Comments: Post a Comment



<< Home