Sunday, August 17, 2014

 

Opsporing verzocht :-(


Hallo iedereen
Mijn fiets is zondagmiddag gestolen van mijn fietsrek (met slot) tijdens de Mister T wedstrijd. Mijn auto stond geparkeerd op de parking van de Blaarmeersen in Gent.

Als jullie mijn fiets ergens zien of op 2de handswebsites gelieve me te contacteren.
Alvast bedankt voor de zoekactie!
Beschrijving: merk Opera (Pinarello).
Zie bijlage voor foto.
Mvg
Charlotte Van De Velde
0479/41 63 72





"Dag Charlotte

Ik vind dat heel erg en uiteraard zal ik uitkijken!
Het is natuurlijk te laat de put te vullen als het kalf...maar toch ga ik me eens informeren naar een mogelijkheid tot collectieve diefstalverzekering, dat bestaat uiteraard doch ik vrees de hoogte van de premies!

Als een stuurken hierin ervaring heeft dan mij graag asap contacteren.

Vraagje: is jou fietsrek een Thule?
Wordt het ook vastgezet met twee sloten (één voor rek en één voor fietsen) ?
Zelf waande ik mijn fiets in veiligheid eens die sloten dicht waren maar neen dus?

Werd het slot of het rek geforceerd en dus beschadigd?

Met dank voor je input.

Vriendelijke groeten, William.

Het opsporingsbericht op facebook werd al 127x gedeeld en heeft momenteel al meer dan 15.000 personen bereikt...laten we hopen dat die prachtige exclusieve fiets teruggevonden wordt !

Comments: Post a Comment



<< Home