Friday, June 06, 2014

 

Tijdrit Vlaschaardfeesten Zele


In het weekend van 22-23-24 aug hebben de VLASCHAARD feesten plaats te Zele, met een sportief programma.
Zo is er op zondagnamiddag 24 aug een ploegentijdrit.
'k Weet dat er belangstelling is voor deze discipline. Er worden max 14 plgn toegelaten ;
afstand is 20 km - 5 renners per plg - categoriën : M - V - gemengd
Eerste start om 13 u  -  einde 18 u

 
Zijn er begerigen ? Niet uitstellen, reageer en mail terug !   sportieve grtn, Maurits
meer info :

 http://www.vlaschaard.com/
https://www.facebook.com/Vlaschaardvzw?fref=ts

reacties :
- André :
"Zoals je weet,ik ben wel geinterresserd in de ploegentijdrit ,als wij een klein beetje kunne trainen voor de aflossingen want dat is niet zo évident.
Goeie rit van w.end phileke"

- Thibau :
"Ik doe al mee met een groepke. Om ter eerst?


- Bart :
"Ik wil zeker meerijden! Met de raketten uiteraard!!! Ik wou ook even zeggen dat ik nog steeds meerij maar tis gewoon de laatste weken redelijk druk geweest met opstart van mijn osteopathiepraktijk op den heikant. Maar heb goe getraind in Mallorca en vorig weekend heb ik de Waalse pijl in Spa meegereden (de 175 km). Dit weekend heb ik verplichtingen op de RopaRun in Zele dus kan ik helaas ook niet mee met de lange rit. Als je dit even wil overmaken aan wie het moet weten.
Alvast bedankt en tot een van de volgende zondagen! Bart
- Eddy : "
Als jullie een ploeg samen stellen voor de ploegentijdrit op de vlasschaardfeesten zou ik wel willen meerijden . Groetjes Eddy"
- Robin : " Als ik niet moet basketten, wil ik wel meedoen!"

Comments: Post a Comment



<< Home