Monday, June 02, 2014

 

Bevraging fietsvakantie 2015


Beste Stuurkens,

onze fietsvakantie is weeral achter de rug... verdomme toch
;-)
Waar zijn jullie in geïnteresseerd voor 2015?
Enkele suggesties :
- Friesland (NL) - zo vlak als 'n biljart
- Heuvelland (tussen Ieper & Poperinge - Kemmelberg -
Rode & Zwarte Berg) - golvend én mogelijkheid tot vlak
- Zeeland - Zierikzee - plat & wind
- Limburg - Houthalen
- Zwarte Woud - heuvels
Andere suggesties ??
Sportieve grtn, M

"Dag maurits,

Nogmaals bedankt voor het organisatie van deze fietsvakantie,alles verliep zonder incident,de afwezig hadden ongelijk.
Voor wat betreft 2015 zou ik de voorkeur geven aan de westhoek,daar ligt er nog veel groen en veel wind.Elk streek heeft zijn charmes.
En wij kunne per fiets der naar toe rijden voor de die dat willen."
Tot ziens
phileke

Thibau :
"Mont Ventoux? Daar kan je ook plat rijden als er dat willen. En lekkere wijn ook

Michaël :

"Het was weer een onvergetelijke ervaring a a
De Westhoek is idd prachtig en leuk om te fietsen. Dit en Friesland genieten mijn voorkeur.
Maar ik ben geen lid dus ik heb niets in de pap te brokken.
Vollgend jaar ga ik wel zeker opnieuw mee. Sportieve groeten"  Michaël
Ronny :
" Maurits, 

Bedankt voor de voortreffelijke organisatie !!
Voor 2015 deel ik de mening van André en Michaël. De Westhoek is een mooie locatie om in 2015 onze fietsvakantie te organiseren. En, de liefhebbers kunnen er inderdaad ook nog met de fiets naartoe rijden."

Mvg, Ronny

Paul :

"Fietsvrienden,
Inderdaad een mooie organisatie 2014 ,en de westhoek is inderdaad een leuk idee voor 2015 , maar zijn er daar burchten of monumenten uit de tijd van Napoleon of de Romeinen, want dat is ook belangrijk,
Ik heb niet alleen genoten op de fiets, maar de uitstap was zeer leerrijk.
Ik ga zeker mee 2015,
Paul Mertens

Nies :
"Ook voor mij een goed idee "De Westhoek".  Friesland boeit me ook wel maar of daar burchten staan? Eerder windmolens zeker?  En wat als de terrasjes daar vol zitten met 8 hollanders en 2 djuudoranchessss
Toch nog melden dat "de voorzitter" nog veel meer bagage (zeker wel 40 Kg ) bezit over Den Westhoek en den Groooote Oorlog daar zal hij vast & zeker veel leerrijks kunnen over vertellen ...... hou jullie maar in slagorde verder Hahaaaa
Dank voor het supergezellig weekend aan Organisatie en alle wielerfanaten met of zonder fiets.
Nies

Rita :
"Hallo, onze eersten uitstap met de stuurkes was een echte meevaller, dus we zijn volgend jaar terug van de partij.
Welke streek het wordt......als we onze tweewieler kunnen bestijgen zijn we er graag bij.
Groetjes uit het zeker niet zonnige italie, Rita en Erik

Davy :
"Qua suggesties voor 2015:
- Friesland is ook veeeel wind, ik kan het weten
- Bretagne
- Hoe meer bergop hoe beter (dan spreek ik enkel voor mezelf a )
Davy

Comments: Post a Comment



<< Home