Thursday, May 08, 2014

 

Berichten


SMS van Eddy De Clerck :

"Groetjes vanuit Mallorca. Bijna 1000 km op de teller. Stralend weer.
Er loopt hier mooi gerief rond... ;-) "


Ontvangen mail van Johan "de Westfluut" :

"Na de ronde en de van petegem was ik van plan om binnen de kortste keren eens naar Overmere te komen. Helaas ben ik op 23 april gevallen met mijn gewone fiets. Gelukkig niets gebroken maar wel een zwaar verstuikte schouder en wat hoofdwonden. Dit weekend opnieuw beginnen rijden (gelukkig dus maar anderhalve week niets kunnen doen, de conditie is er dus nog) maar dit enkel met mijn neef omdat de schouder nog enorm pijn deed en ik amper bochten kon nemen of optrekken; in groep rijden ging niet lukken. Gisteren dan op mijn ééntje 120 km gereden; het was wel harken met de stormwind, maar het ging al een stuk vlotter. Misschien kom ik zondag eens af; het ziet er een leuke rit uit, maar ik vrees dat die waarschijnlijk niet zal doorgaan door het rotweer dat ze voorspellen. De week daarop kan ik niet; op zondagmiddag is er immers de “kampioenenmatch……….” van club tegen zulte. Dan rest er nog 1 rit, die naar de muur voor we vertrekken naar de Eifel. Als ik er dan niet geraak zien we elkaar dus pas in Duitsland. Groetjes aan iedereen.

Johan."

Ontvangen mail van Patrick Melon - alias "de Witten" :

"K MOET SPIJTIG GENOEG FORFAIT GEVEN VOOR EIFEL
HEB NOG MAAR TWEE MAAL KUNNEN FIETSEN
EN BLIJF VEEL LAST HEBBEN IN MIJNE NEK
WEGENS WHIPPLASH
HOOP TEGEN HALF JUNI TERUG MEE TE KUNNEN RIJDEN
ZAL WEL MET DE B ZIJN
ALVAST BEDANKT EN VEEL PLEZIER GINDER
GROETJES PATRICK "

Comments: Post a Comment



<< Home