Sunday, April 06, 2014

 

Katrien kan rijmen en dichten zonder haar ... op te lichten !

Mijn Miraroute
8u30, klaar voor onze wekelijkse rit.
Nog eens kijken of mijn helm goed zit.
Gezwind warmden we onze beentjes op. 
Al snel voelden we een windje op kop.
We reden via Kalken naar Berlare en namen de dijk.
We voelden ons al snel koning te rijk.
Mon en André zwierden zich in elke bocht
En wij volgden hen bij hun tocht.
De kilometers kwamen snel op de teller, 
Af en toe voelden we het windje wel wat feller.
Na een 45 km werd het tijd om eens te drinken. 
Wat waren we gelukkig om daar een café te zien blinken.
Toiletbezoekjes, colaatjes, een biertje,...
Ieder had zijn pleziertje. 
We namen vervolgens opnieuw ons stalen ros
En we reden er op los. 
Bocht in, bocht uit, 
Maar helaas, toen viel ik op mijn snuit. 
Een foute handeling en/of een steen,
Bezorgt me nu wat last in mijn been.
Geschrokken terug in de pedalen, 
Ging de trend van de laatste kilometers bepalen.
Hierbij dan ook een dikke dank je wel aan jullie allemaal, 
De B's zijn zeker meer dan joviaal! 
De Mira route zal ik niet snel meer vergeten, 
Maar ik blijf nog altijd door de fietskriebels gebeten.
Volgende week staan we weer paraat
En dan speel ik niet meer voor acrobaat :-) 

Groetjes, 
Katrien

Comments: Post a Comment



<< Home