Tuesday, March 25, 2014

 

Bericht van Johan de Westfluut


Hallo iedereen;

Soms vind ik het jammer dat ik niet wat dichterbij woon; dan kon ik wat vaker afkomen. Toch is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een club hier in de buurt te zoeken. Enerzijds heb ik geen last om op mijn eentje of met mijn neef en nog wat vrienden te trainen en anderzijds kan er geen enkele club aan het 't Stuurken tippen; jullie zijn echt een warme club. Intussen al flink wat getraind en oa kuurne, omloop van vlaanderen en de ename gefietst. Als laatste voorbereiding voor de ronde ga ik komende donderdag nog circa 175 km trainen in de vlaamse ardennen. Ik vertrek om 8u00 aan sportcentrum crean in oudenaarde (langs de schelde). Moest er iemand zin hebben om mee te rijden of om in de loop van de dag aan te pikken (ben nooit ver weg van oudenaarde dus kan ik daar altijd passeren), geef gerust een seintje. Voor de rest kom ik zeker voor de eifel naar overmere; gewoon om vast te stellen hoe goed iedereen opnieuw is....daar twijfel ik niet aan, maar vooral ook om jullie weer te zien.

grtz,
een westfluut met oostvlaamse "slenters" in zijn lijf

Comments: Post a Comment



<< Home