Sunday, October 13, 2013

 

Bericht uit Afghanistan - heimwee ! ;-(


Hopelijk is de laatste rit in op z'n minst droge omstandigheden kunnen doorgaan. Anders mag je wel een stukje van mijn 38°C hebben, en spijtig maar wolken kan ik ook niet sturen want dat kennen ze hier niet. Ondertussen mis ik de fiets al heel erg, een spinningfiets met gewone sportschoenen blijkt, voor mij althans, toch niet genoeg om de echte fiets te vergeten. Hierbij komt nog dat ik voor mezelf dan niet zo'n goed nieuws mocht ontvangen van mijn werkgever n.l. ik mag hier nog wat langer blijven en zal pas tegen Kerstmis terug thuis zijn. Straks moet ik eerst weer terug met zijwieltjes leren fietsen :)

Voor de rest gaat het hier goed, veel en lange dagen werken maar da's niet erg, dan vliegt de tijd voorbij.

Smakelijk eten en de groeten aan de Stuurkens,

Davy


P.s. Een website is niet zo makkelijk als ik dacht maar hij komt er…beloofd!

Comments: Post a Comment



<< Home