Friday, July 26, 2013

 

Volgend jaar onze Paul getransfereerd naar een damesclub ? ;-)



hallo fiets .
hallo fietsmakkers (en de dames onder ons niet te vergeten)

ja,ja donderdag ging het vooruit,en natuurlijk de laatste killometers dan voelt ge geen pijn meer,
maar eerder genot.wat zou je willen,warm,heet,zwoel weer en dan in een groep dames terecht komen die mooie truitjes aan hadden en ook nog konden fietsen (ge zou voor minder uwen fiets wegsmijten hé) dus ik heb wel al eens naar die site gaan kijken van die dames en ik overweeg om volgend jaar misschien aan te sluiten bij wtc- heusden! (blijven trainen is de boodschap)

p.s: EVI gaat haar tenen moeten uitkuisen volgende week,want ik heb de vorm van mijn leven te pakken (of kwam dit omdat ik tussen die dames zat?)

sportieve groet!
paul


Comments: Post a Comment



<< Home