Tuesday, July 30, 2013

 

Ons Katrien ...



Hoi,
Ziezo, zoals beloofd, mijn deel van het verslag ;-)
Groetjes!
Wist je dat ...
  • Maurits en Jochen me zondag vroegen om het verslag te schrijven. Allemaal goed en wel dacht ik, maar hoe zijn we exact gefietst?
  • Ik jullie wel kan vertellen dat we richting Holland zijn gereden. Daarmee weten jullie ook genoeg, niet? ;-)
  • Jochen me ervan verdacht alleen maar het wiel voor me gezien te hebben, dit had gekund natuurlijk J
  • Ik op tijd opgemerkt heb dat de omgeving ook de moeite was. Het was aangenaam vertoeven tijdens ons uitje.
  • We dan maar tot het compromis kwamen dat ik wist je datjes zou bezorgen en Jochen de rest ;-)
  • De A’s en de B’s er samen op uitgetrokken zijn. De A’s wisten hun weg niet goed zonder GPS, maar de B’s hebben gelukkig altijd hun levende GPS bij zich.
  • De meesten voorzien waren van een regenjasje dat gelukkig niet nodig bleek.
  • Odilon een nieuw stalen ros heeft: ‘schuun machien’!
  • Ik toch wel even moet nadenken over deze wist je datjes. Er is immers geen enkele keer ‘plat’ geroepen, iedereen heeft zijn stuur goed vastgehouden, er werd altijd aangesloten, …
  • Iedereen die wou zich extra heeft kunnen uitleven. Zo was er op tijd eens een ‘vrijaf’.
  • We tijdens de tussenstop het verschil tussen tomatensap en fanta moesten uitleggen.
  • Sommigen enkel na het fietsen aansloten. Was het net iets te snel zondagochtend?
  • Er weer heel wat getaterd is zowel tijdens als na het fietsen. We zullen de inhoud hier maar niet proberen weergeven J
  • Ik nog niet weet waar we volgende week heentrekken, maar ik vertrouw op onze levende gps.


Comments: Post a Comment



<< Home