Tuesday, May 14, 2013

 

Vogezen - review


Maurits,


Hierbij wil ik u en alle leden van WTC ‘t Stuurken bedanken omdat ik mocht deelnemen aan jullie fietsvakantie in de Vogezen. Ik heb een toffe tijd gehad en iedereen heeft mij goed opgenomen in de groep. Ik heb bewondering voor de goede sfeer die er heerst in jullie club zowel tijdens als na de ritten. Een dikke pluim voor de prachtige ritten die werden uitgestippeld. De volledige organisatie was trouwens tiptop in orde.


Groeten aan iedereen en nogmaals bedankt. Misschien tot een volgende rit,


Patrick Dewever, neef van Johan de Westfluut
---------------------------------------------------------------------- Bij deze wens ik iedereen nog eens te bedanken voor de supertoffe tijd in de vogezen.
Wist je dat,
- ik in het terugrijden van de vogezen een ruitenwisser had kunnen gebruiken om het water uit mijn ogen te wissen
- dat het op die manier gevaarlijk rijden was
- ik bijna een ganse doos papieren zakdoekjes heb opgebruikt tijdens de terugreis
- ik toch; ondanks mijn mindere fysieke paraatheid, een brede glimlach heb opgezet en luid heb geroepen in de auto na de overwinning van club op standard (sorry Michael)
- ik de nacht van zondag op maandag 11uur heb geslapen; weliswaar 2 maal compleet nat van het zweet heb moeten veranderen van pyama
- ik nu beter ben, maar wel nog aan het hoesten ben
- mijn benen nog een beetje pijn doen en ook mijn fiets nog niet is gekuist
- ik het nog nooit zo koud heb gehad als tijdens de afdaling van de markstein op zaterdag
- ik na de afdaling totaal onderkoeld toch nog 2 minuten ongerust heb staan wachten op thijs; zoon van....
- ik dan toch richting hotel ben gereden en na 5 minuten werd voorbijgehaald door een camionette met aan boord.....Thijs; zoon van....
- ik volgend jaar graag 5 dagen (en niet 3...) met jullie nog eens naar de ventoux zou willen gaan
- ik de verplaatsing met de tgv, het weer en de logies perfect vond
- ik ook gelijk waar ergens naar toe wil met jullie
- ik nu ook hou van wistje datjes
- ik tenslotte...jullie allemaal een heel klein beetje mis
grtz,
een westfluut met een beetje een overmeers hart
----------------------------------------------------------------------
Hallo Maurits,
Ja zeg de mannen waren nogal eens enthousiast hoor als ze thuis kwamen.
En zeker blij met je prestaties!!!
Iedereen heeft echt heel goed en sportief gereden en dan die ambiance 's avonds, spijt dat ik er niet bij was!
groetjes, marleen
---------------------------------------------------------------------
Wist je dat?
- Kathy van hotel AUBERGE DE FRANCE  zes flessen "crèmant d'alsace" heeft geschonken aan onze club ?
- Kathy van ons hotel elke dag de kledij van onze Paul heeft gewassen... ??
- de facebookpagina van 't Stuurken vandaag meer dan 400 bezoekers had ?
- het verhaal met de "wistje datjes" van Evi & Charlotte op de blog door 261 personen werd gelezen?
- het betaalde voorschot van de Vogezentrip vandaag werd teruggestort op jullie rekening ?

- mijn benen nog pijn doen ?

- mijne fiets nu nog niet gekuist is...

sportieve groeten, Maurits
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En, de nieuwe uitdaging: kan het nog beter dan de Vogezen ?
Voor ons was het uiterst geslaagd,
Bedankt aan alle organisatie medewerkers !!

Marleen & Ronny



Comments: Post a Comment



<< Home