Sunday, May 19, 2013

 

Een nieuw schrijftalent Katrien


Aangezien de wist-je-datjes zo vlot lezen, hier mijn versie van vandaag :-) - Wist je dat ?  

* Odilon geboeid luisterde toen ik vertelde dat ik tegen Sabine Hagedoren had getennist, maar bijzonder weinig vragen stelde over de match zelf ...
* Mon blij was dat ik korte metten had gemaakt met Sabine, zo gaf ze deze ochtend tenminste wat zon...
* Ik dankbaar ben voor de nieuwe pion op mijn fiets en er wel eens alleen mee op stap zal gaan, maar mijn parachute dan wel ga thuislaten...
* Odilon tot twee maal toe met zijn gat gezwierd heeft naar mij vandaag...
* Ik van Odilon op mijn tanden moet bijten en hij er telkens bij vertelt dat ik ze niet mag stukbijten. Jaja Odilon ;-)
* Ik elke week effectief op mijn tanden bijt en nog zo content ben achteraf dat ik mijn tanden nog heb ;-)
* Odilon vindt dat Charlotte, Evi en ik dezelfde praat verkopen. Altijd de moeite om mee op de baan te zijn, vindt hij ...
* Het toch wel opvalt dat het ook de moeite is om met Odilon op de baan te zijn ;-)
* De praat op de fiets toch wel anders is dan op een tennisveld ...
* Ik er wel aan kan wennen en het zondags uitje met de stuurkens wel leuk vind ...
* Ik hoop op droog en mooi weer deze week, zodat mijn nieuwe pion wat kan schitteren :-)
Groetjes! 
Katrien


Comments: Post a Comment



<< Home