Monday, November 05, 2012

 

Onze trouwe Westvlaming Johan ...


Hallo iedereen,

Alles ok daar in het "verre" Overmeire. Na de Ventoux ben ik door omstandigheden (juli vooral door de regen.....) maar één keer meer in Overmeire meer geraakt. Ik vind dat spijtig; vooral na de mooie tijd die ik had met jullie in onze ventouxtrip. Het is hier echter een echt zottekot; door de verkiezingen heb ik nog een budgetwijziging voor november; amper 3 weken later dan een voorlopig budget 2013 in december; intussen vollop politiek overleg voor de komende 6 jaar; een definitief budget 2013 in februari of maart en dan nog eens de voorbereiding voor een volledig nieuwe gemeentelijke boekhouding vanaf 2014.

Dit alles betekent een daling van mijn conditie; een stijging van mijn gewicht etc..Door al die toestanden dreigt mijn traditionele seizoensvoorbereiding in het gedrang te komen. Maar ik heb gezworen om er toch te staan (alé; naar mijn normen hé) al moest ik om 5 uur opstaan en met verlichting gaan trainen. Ik wil het niet meemaken dat ik in de ronde, la phillippe gilbert en zeker de vogezen er niet zou staan.....Een beetje ambitie mag toch nog hé. Ik heb ook ambitie om op 9 december af te komen naar de vergadering; kwestie van iedereen ook nog eens te zien voor de winter.

Ik hoop dat het geen algemene vergadering wordt zoals bij ford, phillips etc....; maar als er nog "nieuwe" mogen afkomen zal dat wel niet zijn zeker....

mvg,
Johan

Comments: Post a Comment



<< Home