Monday, August 20, 2012

 

Stuurkens haken af voor Uitbergen wedstrijd


Beste Maurits,
Voor één keer wat minder goed nieuws, ik zal moeten afhaken voor de “koers” van volgende zondag. Gisteren zijn we gaan eten met vrienden en tijdens onze gesprekken komt er plots ter sprake dat zij volgende week voor een paar dagen naar Saint Malo (Bretagne) trekken. Ik voelde de bui al wat hangen en inderdaad; “de vraag die ik vreesde” kwam er. Zij weten dat mijn vrouw nog in verlof is volgende week en uiteraard vroegen ze waarom we eigenlijk niet meegingen. De glunderende blik in de ogen van mijn vrouw zeiden me al voldoende….”Er staat toch niets op de agenda hé voor volgende week” vroeg ze me. Ik heb toch nog een schuchtere poging gewaagd; “wel, ik ging komende zondag die koers rijden in Overmere”……Vernietigende blikken waren mijn deel: “het gaat daarvoor toch niet thuis blijven zeker”….Na 2 dagen la phillippe gilbert, 5 dagen vogezen en 3 dagen ventoux kan ik alleen maar tevreden zijn en om volgend jaar een zelfde parcours af te kunnen leggen heb ik niet meer aangedrongen.
Trouwens wou ik Saint Malo en omgeving al lang eens bezoeken; alleen had ik zo graag die koers gereden hé. ’t Leven van een coereur is niet altijd even simpel.
Mvg,
Johan 


Maurits,

bij deze bevestiging dat ik volgende week zaterdag niet start in koersje uitbergen....
ironman van vorige week zit nog te veel in mijn lijf;
Ik haalde er wel de finish in 10u33 en ben dan ook zeer content.
groeten,
tot een van de komende ritten
joris


Comments: Post a Comment



<< Home