Friday, June 08, 2012

 

Wedstrijd 26 aug 2012 13:45 uur



Herinnering - wedstrijd voor gentlemen-dorpelingen op zondag 26 augustus
start 13:45 uur. 

Ingericht door WTC De Dorpsvrienden Uitbergen 
http://www.dorpsvrienden.be/


Deze ZEVEN  leden zijn reeds ingeschreven :
1) Johan Claeyssens - 2) Hendrik Maes - 3) Patrick Melon - 
4) Davy Blancquaert ("Ik wil wel meedoen (aangezien ik dan geen verlof heb kan ik geen 100% zeker zijn dat ik niet moet werken al zal ik mijn uiterste best doen)
5) Joris Duquet 
("ik zou heel graag meedoen maar wacht af hoe ik herstel van ironman op 12 augustus 2012
Ben er wel zeker van dat ik aan een last-minute toegansbewijs geraak :-")
6) Robin Collewaert
"Zet mij er ook maar bij ;-). Ik zal onze club zo goed mogelijk
proberen vertegenwoordigen."
Groeten
Robin 
7) Denny Wettinck
 
De ingeschrevenen zijn al zeker van een mooie prijs.

Comments: Post a Comment



<< Home