Sunday, June 17, 2012

 

Ironman Regensburg : schitterend van Kristof !


Gisteren 17/06/12 stond een 'Stuurken' - Kristof Everaert - aan de start van de Ironman van Regensburg.
Hij werd 128ste in zijn categorie. Zijn tijden :
zwemmen : 01 uur 19 min 48 sec (3.8 km)
fietsen : 06 uur 13 min 50 sec (180.2 km met 1400 hoogtemeters)
omgerekend : 28.92 km/uur
lopen : 4 uur 43 min 35 sec (marathon 42.2 km)
Met gelukwensen van iedereen van de club Kristof met deze prachtprestatie !
meer informatie omtrent deze prachtige wedstrijd vind je hier : http://ironmanregensburg.de/de/

Reactie van Kristof :

"Bedankt! Mijn doel was de finish halen & dit is gelukt. Door een scheur in mijn rechter zijdelingse buikspieren kon ik niet met meer ambitie starten. (normaal moest ik 6 weken rusten) Op pijnstillers & karakter ben ik naar de finish gestrompeld."

Comments: Post a Comment



<< Home