Tuesday, October 18, 2011

 

Verslag 16 okt 2012: Laatste rit en eetfestijn

Van onze reporter ter plaatse, Maurits:

"Veel Stuurkens hebben we zien opdagen voor de laatste rit. We hebben ze niet geteld ... rondjes draaien rond Berlare ... mag ook eens ... met een prachtig najaarszonnetje... het was wel plezant vermoeden we...
't Seizoen zit er weeral op...
Na 'n frisse douche, aperitief, en eten was het een gezellig samenzijn! Met dank aan onze Witten ... Julien, Marleen én ons bestuur!
Onze praeses William liet 'n paar ballonnetjes op voor volgend seizoen ... we gaan daar zeker werk van maken !!
Aan iedereen 'n goeie winter gewenst ... én blijven trainen ... want ... RUST ROEST !
... ik ga jullie missen ... ;-))"

Maurits

Gelezen
Wielergedicht :
"Ik rijd, ik lijd
Ik spuug, ik hijg,
Het snot voor m'n ogen
De longen uit m’n lijf
amai petat
ik stoemp de benen uit m’n gat..."


Foto's Zondagnamiddag: HIER
Foto's laatste rit: HIER

Noot van de webmaster: "Maurits, van harte bedankt voor de trouwe updates, wekelijkse fotocollages en dergelijke meer!!" (Vincent)


Comments: Post a Comment



<< Home